Post by procaserolab on Mar 5, 2022 1:04:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Breach \u0026 Clear: Tactical Ops ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Breach \u0026 Clear: Tactical Ops IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää kristalleja ▞▞▞
▞▞▞ Breach \u0026 Clear: Tactical Ops 2022 version ▞▞▞
Ostin 4,99 hopeapaketin sunnuntaina. En ole vieläkään saanut sitä. Lähetin heille myös sähköpostia, enkä ole saanut vastausta. Olin yhteydessä wifi-verkkoon, kun tein oston. Haluan rakastaa tätä peliä, mutta minulta varastaminen ei ole oikein. Okei, 2 viikkoa myöhemmin sain hyvityksen. Jos sinulla ei ole nopeaa nettiyhteyttä, älä osta tarvikkeita. Voit palauttaa muut ostokset.
Tämä peli on aivan uskomaton. Olen pelannut sitä monta kertaa ennenkin, mutta se katosi markkinoilta...nyt se on palannut, joudut maksamaan BS:n kuukausimaksun, jotta voit pelata mitä tahansa ensimmäisen tason ylittävää... Maksan mielelläni tästä pelistä uudestaan yhdellä pois ostosta. mutta en voi mitenkään maksaa viisi euroa kuukaudessa vain pelatakseni yhtä hyvää peliäsi! Palauta koko pelin kertamaksu ja takaan, että myyt sen, mutta kukaan ei aio maksaa kuukausimaksua!
Peli on mielenkiintoinen, mutta ei tilauksena. Näytä minulle muutamia mainoksia ei hätää, mutta en missään tapauksessa maksa kuukausimaksua pelistä.
Pidin tästä pelistä ehdottomasti, minulla oli käytännössä kaikki, ennen kuin tämä uusi yritys otti sen haltuunsa. Strategiat, joita voit käyttää, tekivät siitä hämmästyttävän. Nyt et voi edes pelata ensimmäistä tasoa yli kuluttamatta 5 dollaria kuukaudessa... Se on suoraan sanottuna todella ruma ja kamala tapa pelata tätä peliä. Toivottavasti he tekevät pelaamisesta paljon vähemmän palkkaa ja todellisen ilmaisen pelin, kuten se ennen oli.
Kiinteät säätimet ja pelattavuus ovat hieman oppimiskäyrää, mutta ainoa ongelma on se, että se toistuu hieman
Tämä peli on todella mahtava. Omistan sen vitalla, mutta se tosiasia, että minun on maksettava tilaus tästä (mikä on törkeää, koska en välitä mistään muista tarjoamistasi palveluista ja siitä, että maksaisin tilauksen vain yksi peli) on törkeää. Sinun olisi paljon parempi mahdollisuus ostaa peli suoraan, mutta ei, koska olet ahne! Jos voisin antaa arvosanaksi 0, antaisin nimenomaan tilausvaatimuksen.
Breach & Clear Strategia rwcw
Toivotaan moninpelitilaa seuraavassa päivityksessä
Saatat jäädä jumiin, mutta sen lisäksi se on loistava konsepti, se on melkein kuin xcom ja se on vain loistava peli
Melko hyvä peli, en kuitenkaan maksa mainosten poistamisesta. Ymmärrän sen, tarvitset sponsoreita tehdäksesi pelistä paremman ja jatkat sitä. Mutta vakavasti? Yksi tehtävistä, joita yritin pelata, ei antanut minun jatkaa ilman rekisteröitymistä tuon paskan sovelluksen kanssa, josta se aina puhuu. Se sai minut yrittämään rekisteröityä 2 dollarilla kuukaudessa, mikä ei todellakaan ole niin paljon, mutta mieluummin en tuhlaa rahojani johonkin noin typerään.
Ostin tämän pelin aiemmin vuosia sitten ja olin innoissani, kun se tuli takaisin kauppaan! Jos omistit sen aiemmin, täytä heidän lomake ja lähetä kuvakaappaus ostoksestasi. He eivät vastanneet minulle sähköpostitse, mutta he avasivat pelin minulle. Tämä ei sisällä heidän uutta DLC:tä, vaikka vain tiedoksi.Se sisältää vain sen, mitä olet ostanut peruspelissä.
Se on mahtava ajanmurhaaja, joka vaatii strategiaa ja ajattelua. Huomaamaton sovellusten ostoissa lisäkarttojen ja estetiikan vuoksi. Suuri valikoima aseita. Paljon uusittavuutta vaikeusvalinnoilla ja suurella määrällä tasoja.
Deep squad -ampuja X-Comin tai Hidden & Vaarallinen. Voisi tehdä hieman enemmän vaihtelua; pelattavuus on loistava ja syvä, mutta muuttuu nopeasti samanlaiseksi.
Se on hyvä peli on erittäin helppo kertoa siellä kopiointi ovi hyppyreihin mutta sieltä tulee kopioida tehdä sitä vähän Petter
Peliklubin vankka tuki aiempien ostosten ratkaisemisessa. Tietoa ei kuitenkaan tallenneta.
Breach & Clear: Tactical Ops სტრატეგია voy
Se on hämmästyttävä peli, ainoa ongelma on, että kirjauduin sisään saadakseni pelin lukituksen auki, koska olin ostanut sen jo kauan sitten vuonna 2017. Mutta sitten poistin sen vahingossa... Ja nyt se ei toimi, se ei lataudu, se pysyy jumissa musta näyttö... Toivottavasti voitte auttaa minua?
Ei olisi huono, jos sinun ei tarvitsisi maksaa pelataksesi kaikkia tehtäviä
Muutama vuosi sitten Breach and Clear oli täysi peli, joka maksoi 5 dollaria laajennuksilla. Sitten se otettiin pois pelikaupasta ja pelaajilla oli vain rahat pois. Nyt jotkut huijaavat mainosohjelmat "antavat meidän pelata" peliä, jonka olemme jo ostaneet, samalla kun työnsimme uusia Laajennuksia alaspäin.
Hieno peli, eikö, mutta miksi useimmat tasot tarvitsevat minun ostavan tilauksesi? Parempi saada peli maksamaan rahaa sen sijaan, että se olisi ilmainen.
Sinun pitäisi luultavasti korjata kirjoitusvirhe jossakin latausnäytön faktoista. Se on ratsuväki, ei golgata. Olemme Cav, emme kristitty hautausmaa
Maksoin tästä pelistä kauan sitten, kun olin yläasteella, mutta nyt minulla ei ole mitään keinoa näyttää todistetta, että ostin pelin, eikä minulle ole annettu vaihtoehtoa, siinä lukee vain, että joko maksan tilauksen tai pelaan mainoksilla. Surullista miksi näin kävi? Mikä tämän peliklubijutun tarkoitus muuten oli?
Mitä tälle pelille tapahtui? Se oli uskomatonta, maksoin siitä ja dlc:stä 7-8 vuotta sitten (niin kauan kesti myydä sielusi) ja olisin mielelläni ostanut lisää dlc:tä, jos kartat, aseet ja hahmot olisi esitelty dlc:n kautta. Kuitenkin tilaus? Uskomattoman pettynyt sinuun.Entä ne meistä, jotka eivät käytä tunteja mobiilipeleihin eivätkä halua kuluttaa 5 puntaa kuukaudessa (60 puntaa vuodessa!) niiden kirjastoon, jota en pelaa? En osta enää toista peliäsi.
Toistaiseksi hyvin. Hyvä peli, rajattomat vaihtoehdot. Näyttää kuitenkin siltä, että se voi tulla kalliiksi.
Ostin tämän koko pelin vuonna 2015, koska pidin siitä niin paljon.Mutta nyt en voi edes edetä toiseen tehtävään ilman, että se käskee minua maksamaan tilauksesta. Kuten mitä? Ostin koko pelin ja kunnostin sen, mutta se kertoo silti, että minun on tilattava.
Ostin tämän pelin vuosia sitten ja nyt minun on maksettava tilaus? Olet roskaa ja tämä on varastamista. Googlettamalla saat heidän tehdä tämän.Julkaise tilausversio uudelleen, jos haluat, mutta pelin varastaminen ihmisiltä, jotka olivat jo ostaneet sen, on vain sekaisin
Hei, olen ostanut Columbia-karttapaketin, enkä ole saanut sitä, kun yritän napsauttaa osta angen nähdäkseni, että se lataa sen vain tulee, en voi ostaa kaikkia valmiita omia muita kuin että se on mahtava peli
Breach & Clear: Tactical Ops სტრატეგია kyx
Breach & Clear: Tactical Ops Estratégia jlqa
Breach & Clear: Tactical Ops Strateegia pcg
Rakastan todella tätä peliä. Ilmaiskupäivitys kiitos!!!
Liikaa turvautuminen keinotekoisiin vaikeuksiin ja vaihtoehtojen puute. Myös vähän skenaarioita. Myös monet mikrotapahtumat antavat huonon maun.
Erittäin hyvä peli, sujui hyvin. Yksi ongelma on, että haluaisin ostaa "frozen synapse DLC:n, mutta siinä lukee vain "response 7(: item jo owned", mutta se ei anna minun käyttää sitä. Korjaa tämä, koska se on hyvä peli
Hücre Genişleme Savaşları Strateji Oyunları ccm
Olen aina etsinyt sovelluskaupasta jotain tämän kaltaista ja Breach and clear toimitettu.Mutta kehittäjät ovat varkaita, jotka ottavat vastaan mikrotapahtumia eivätkä anna mitään
Anna tälle 3 tähteä ja tässä on syy. Tämän pelin julkaisi vuosia sitten mahtava kani ja ase. Hieno peli oli. Sitten jonain päivänä se on kadonnut Google Playsta ja saat juuri käyttämäsi rahat. Nyt se on palannut, koska tämä pelipalvelu päätti tuoda sen takaisin. He hylkäsivät päivityksen, joka lisäsi sisältöä alkuperäisestä, mutta lukitsi sen tilausseinän taakse. Kunnioititte ja piditte sananne muutama viikko sitten, mutta aiotko jatkaa niin minun kaltaisteni palaavien pelaajien puolesta.
Vihasin pelisyötteitä
Oli ennen niin hieno peli. Minä rakastin sitä. Käytti rahaa rahoittaakseen ihmisiä, jotka tekivät niin mahtavan pelin. Maksatko kuitenkin "tilauksen" pelin pelaamisesta? Se on vain vitsi
Erittäin hauska peli, mutta tyhmä että joudut maksamaan entistä enemmän tehtäviä
Tämä peli oli ennen hämmästyttävä, kunnes pelikerho ilmestyi. Nyt voit pelata vain ensimmäistä tehtävää, sitten sinun on maksettava avataksesi 99 % pelistä, jota he pitävät panttivankina. Et voi avata oikeastaan mitään muita aseita, koska sinulla on vain yksi tehtävä ansaita tähtiä. Tämä peli oli hämmästyttävä, kun pelasin sitä ensimmäisen kerran, ja olen todella pettynyt, että he tuhosivat sen tilauksella. Jos voisin maksaa yhden kerran ostaakseni pelin, niin tekisin.
Mutta ostin synapsipakkauksen, enkä saanut mitään, kun olin käyttänyt rahani. Internet-yhteyteni oli hyvä, kun tein oston, haluan täyden hyvityksen tai ainakin sen, mitä maksin
Mietin, aikovatko he lisätä moninpelin tähän peliin, se olisi siistiä
Loistava peli, mutta latasin Siberia-paketin ja se ei toiminut, mutta se veloitti minua siitä, eikä se anna minun yrittää uudelleen, koska se sanoo, että omistan sen jo.
Upeasti rahansa arvoinen. En osta pelin kamaa ja pelaan niitä normaalisti ja tasoittelen hitaasti. Eri kaikki mitä pelaat kartalla ja vaikeustasot varmistavat, että katat kuusi
Ole hyvä, ei tokeneita plz älä enää tokeneita Pidän swatista, mutta joka päivä pelaan tokeneilla saan 10 minuuttia ja olen surullinen, koska ei enää tokeneita, kun pidän swatista, plz eroon rahakkeista
Maksaminen 5 dollaria kuukaudessa mobiilipelistä on BS. Älkää ymmärtäkö minua väärin, peli itsessään on hieno Mutta maksumuuri on niin huono, että ymmärrän, että se on ilmainen peli, joten heidän on ansaittava se jollain tavalla, mutta tämä on aivan kamalaa, varsinkin kun kehittäjien ainoa vastaus on vain kopioida "Olemme pahoillamme, että yritä kertoa ihmisille tästä" niin kuin ymmärrämme, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että se on typerää, minä henkilökohtaisesti maksaisin mieluummin 10-15 dollaria koko pelistä kerralla.
Kuinka kauan pelin lukituksen avaaminen kestää? Ostin tämän pelin alkuperäiseltä Dev:ltä 4 vuotta sitten ja haluaisin aloittaa sen pelaamisen uudelleen.
Rakastan peliä, mutta se ei anna minun käyttää ostamiani karttoja. Kun napsautan kuvaketta uudelleen, se vain sanoo ostettu jo, mutta ei anna minun käyttää sitä.
Todella hyvä peli, mutta se on maksumuurin peli
Se on melko hyvä peli, mutta melkein kaikki sisältö on lukittu maksumuurin taakse. Jopa tilauksen ostamisen jälkeen sisältö lukittiin, en tiedä miksi.